2009. január 19., hétfő

Büfigondok újra 9 hónaposan

Elég rendesen elhanyagoltam az oldalt... irulpirul Viszont ha törik, ha szakad muszáj erőt vennem magamon, hogy gyakrabban jöjjek ide és írogassak a feltöltött képek&videók mellett, ha nem akarom továbbra is fizetni a tizenezres pannon számlákat Mivel már Mariann mami is Budapest "bűvöletében" él, meglehetősen megnövekedett a számlázott percek száma.

Kihagyva az utólagos beszámolókat az elmúlt hónapokról, rögtön a közepébe vágok Most 11:45 van, negyedórája tettem le Lolót aludni és várhatóan még ennyi időm van míg fel nem kel Igen, szomorú vagyok miatta, mert nem azért kel fel ilyenkor mert kialudta magát, hanem mert büfiznie (!) kell. Értetlenül állok a dolog előtt még mindig. Nem tudom mire vélni büfigondjait. Éjszakai és nappali alvásai is nyugtalanok. Ilyenkor felsír, felveszem és rendre büfizik hol nehezen hol könnyen. Nappal rosszab, mert utána nem tudom visszaaltatni. Már sétálni is csak akkor tudunk, ha apa is velünk jön, mert előfordul ilyenkor is, hogy sír és ki kell vennem, hogy büfizhessen, de visszatenni már nem lehet a kocsiba, így kell egy "kocsitolóember" mellénk.Zárójelben megjegyezném, hogy 5,6.5 hós koráig jó alvó volt. Eleinte betudtam a szeparációs félelmének, és úgy magyaráztam a büfiket "Ha már megébredt, büfizett is." De mostanra már világosan látom, hogy büfi miatt ébred fel. /Már a homeoinfón is írtam, ott ezt a választ kaptam: Kedves Eszter! Ha a pici mohón szopik, levegőt nyel, amit ki kell büfiznie. Ha lehet, ne tegye le szoptatás után azonnal, lehet, hogy kicsit több időre van szükség ahhoz, hogy a buborékok összegyűljenek. Ügyeljen arra, hogy ne legyen szoros a ruházata sem.Ha a lenyelt levegővel étel is távozik, Asa foetida 15 Ch 1x5 golyó, ha gyorsan, nyugtalanul eszik, hasmenés hajlama van, Argentum nitricum 9 Ch 1x5 golyó, ha a pici kifejezetten falánk és ingerlékeny, nagyevő, inkább székrekedésre hajlamos, Nux vomica 9 ch napi 1x5 golyó javasolható, kevés vízben oldva.Üdvözlettel: dr Rauth Johanna/ Nos, a ruházata nem szoros, nem eszik mohón, sőt ellenkezőleg, ugyanis minden falat után szopizza az ujját, így elég hosszú egy-egy evés és direkt figyelek, hogy kis falatokat adjak neki. Ja, azt kihagytam, hogy sosem teszem le épp ezért evés után rögtön aludni, bő félórával utána szoktam. Annyira bennszorulnak neki a büfik, hogy van hogy a következő evés előtt mikor beleteszem az etetőszékbe, büfizik. Igazából ez büfitéma nem is aggasztana, ha tudna aludni, de nem tud! Sokszor felkel és rendre minden alkalommal büfizik, ha netán mégsem, akkor visszaalszik de 3-5percenként ismét ébred mindaddig amíg ki nem jöt az a nyomorult büfi. Régebben úgy 4-5hós kora körül, ha ilyen volt, könnyedén kijött a büfi és zavartalanul aldt tovább, de most(!) hiába jön ki a büfi, mert még ott van mögötte legalább 3------> ergo legalább három felkelés még Szerintem tökre nem normális, hogy 9,5 hós gyereket ennyire megviseljenek a büfik, főleg, ha5-6hónaposan már bőven nem volt gondja ezzel Meg főleg, hogy má "megbüfizteti" magát, mivel tud mászni, felülni, felállni, oldalazva lépegetni.Ja, persze már volt tipp, hogy biztos a fogai miatt. Jelentem én is gondoltam erre, de kibújt kb. egy hete a két alsó foga, áttörte már az ínyt is régen, szóval ezt is ki lehet zárni.Csütörtökön megyünk vissza a drnőhöz /akiben egy picit csalódtam, mert könnyedén "lerázott" az említett problémával/ a prevenar2 miatt, akkor újra tálalom neki a gondunkat és remélem kitalál valami okosat. Én "örülnék" egy gastrobeutalónak, mert gyanítom hogy itt valami tej vagy tejcukor allergia lesz... Húúú, tényleg még egy lényeges infó, hogy egyre több helyen látok a testén ekcémára /vélhetően tőlem örökölte / emlékeztető bőrpírt és szárazságot.Na, de hagyom most a "panaszáradatot" Amúgy Loló minden nap elvarázsol. Imádom! Anyának lenni szuper dolog, csak ajánlani tudom Napról napra okosabb, huncutabb, ügyesebb, szebb, értelmesebb és mindenebb Egy-két adatot közlök:2008.11.20 8:52 7hónaposan : a nagy ágyon történő pelusozás közben, míg anya térült-fordult odakúszott a pelusához. Mivel nem hittem a szememnek, gyorsan odébb dobtam a pelust és láss csodát, gyerek is odébb kúszott Szívem dobogott, feszült és robbant a büszkeségtől 2008.12.07. 14:07 8hónaposan : épp apa szülinapját ünnepeltük Márti mamival és Robi papival, mikor négykézlábon hesszelt, épp pihent mászás közben, mikor is hátra dobta a pelusos popóját ééééés felült! Ez volt a legeslegjobb ajándék, úgyhogy nem csak apának volt különleges nap a vasárnap2009.01.09. 19:12 9hónaposan : Már tolatva le tud mászni kanapéról, ágyról. Mi tanítottuk nekiVotl egy ébredés az írás alatt is, persze hogy megint büfi miattMivel még rengeteg munka vár rám, így búcsúzok. Cserébe mutatok egy viszonylag friss képet Lolliról:






Így tud örülni egy rizsszemnek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése